Obsah
-
- 1. Název
- Mateřská škola Český Dub, příspěvková organizace
-
- 2. Důvod a způsob založení
- Základní účel zřízení - předškolní vzdělávání dětí
Hlavní činnost
- Předškolní vzdělávání dětí
- Zajištění školního stravování
- Zajištění závodního stravování
Zřizovací listina
Zřizovatel - Město Český Dub, Nám. B. Smetany 1, Český Dub, 463 43
Nadřízený orgán pro oblast výkonu státní správy - Krajský úřad Libereckého kraje, odbor školství, mládeže a sportu
-
- 3. Organizační struktura
Ředitelka školy
- učitelky
- školník
- uklízečky
Vedoucí stravování
- vedoucí kuchařka
- kuchařka
- 3. Organizační struktura
-
- 4. Kontaktní spojení
- Kontakty
-
- 5. Bankovní spojení
-
Česká spořitelna, Číslo účtu: 986053319, kód banky: 0800
-
- 6. IČ
- 70695253
-
- 7. DIČ
- nepoužívá se
- 8. Dokumenty
- 8.1. Seznamy hlavních dokumentů
Zřizovací listina - 8.2. Rozpočet
Rozpočet na rok 2019
Schválený střednědobý výhled rozpočtu příspěvkové organizace - Návrh rozpočtu na rok 2020
Rozpočet na rok 2020
- 8.1. Seznamy hlavních dokumentů
-
- 9. Žádosti o informace
- Podání elektronicky
- Prostřednictvím elektronické pošty: sladkova@mscdub.cz
- Prostřednictvím datové schránky (IDDS) 99xkp7t
-
Podání písemně na adresu sídla organizace
-
Poštou: Mateřská škola Český Dub,příspěvková organizace , Kostelní 1/4, Český Dub IV, 463 43
- Osobně – v sídle organizace
- Kostelní 1/4, Český Dub IV, 463 43
-
- 10. Příjem žádostí a dalších podání
-
osoba určená k přijímání žádosti a vyřizování stížností, podnětů a oznámení:
vyřizování žádostí, stížností, oznámení a podnětů provádí ředitelka školy, v případě její nepřítomnosti přijímá žádosti o poskytnutí informací zástupkyně ředitelky, tazatel obdrží odpověď / vyjádření k žádosti do 15 dnů od obdržení písemného dotazu, který splňuje všechny náležitosti výše uvedené (*), na ústní dotazy osobní nebo telefonické bude odpovězeno ihned, pokud to konkrétní žádost tazatele umožní
-
- 11. Opravné prostředky
- Opravné prostředky se podávají ve lhůtách a způsobem stanoveným obecnou úpravou správního řízení dle zákona č. 500/2004 Sb., o správním řízení, ve znění pozdějších předpisů. Ve vydaných rozhodnutích je uvedeno poučení o dovolání. Jedná-li se o rozhodnutí odmítnutí žádosti o poskytnutí informace, řídí se lhůty pro odvolání ustanovením § 16 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.
-
- 12. Formuláře
-
Formuláře týkající se poskytování informací podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím jsou k dispozici u ředitelky MŠ.
Formuláře k vyzvednutí:
- Žádost o přijetí dítěte do mateřské školy
- další formuláře lze získat v provozní době v kanceláři ředitelky školy.
-
- 13. Popisy postupů – návody pro řešení životních situací
-
Stránky Ministerstva školství: http://www.msmt.cz/rodic
Stránky Ministerstva vnitra: http://www.mvcr.cz/rady-a-sluzby.aspx
Portál veřejné správy ČR + http://portal.gov.cz - sekce ŽIVOTNÍ SITUACE
www.otevrete.cz
-
- 14. Předpisy
-
- 14.2. Vydané právní předpisy
-
- 15. Úhrady za poskytování informací
-
- 15.1. Sazebník úhrad za poskytování informací
- Nebyl stanoven
-
- 15.2. Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací
- Nebylo stanoveno
-
- 16. Licenční smlouvy
- Nejsou uzavřeny
-
- 17. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb.
Výroční zpráva za rok 2020
výroční zpráva za rok 2019 - výroční zpráva za rok 2018
- 17. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb.
-
- Poskytnuté informace