Obsah

  • 1. Název
    Mateřská škola Český Dub, příspěvková organizace
     
  • 2. Důvod a způsob založení
    Základní účel zřízení - předškolní vzdělávání dětí
    Hlavní činnost 
    - Předškolní vzdělávání dětí
    - Zajištění školního stravování
    - Zajištění závodního stravování
    Zřizovací listina
    Zřizovatel - Město Český Dub, Nám. B. Smetany 1, Český Dub, 463 43          
    Nadřízený orgán pro oblast výkonu státní správy - Krajský úřad Libereckého kraje, odbor školství, mládeže a sportu
     
  • 3. Organizační struktura
     
  • 4. Kontaktní spojení
    Kontakty
  • 5. Bankovní spojení

    Česká spořitelna, Číslo účtu: 986053319, kód banky: 0800

     
  • 6.
    70695253
     
  • 7. DIČ
    nepoužívá se
  • 8. Dokumenty
    • 8.1. Seznamy hlavních dokumentů
      Zřizovací listina
      Údaje o rozpočtu
       
  • 9. Žádosti o informace
     
  • Podání elektronicky
  • Prostřednictvím elektronické pošty: sladkova@mscdub.cz
  • Prostřednictvím datové schránky (IDDS) 99xkp7t
  • Podání písemně na adresu sídla organizace                      

  • Poštou: Mateřská škola Český Dub,příspěvková organizace , Kostelní 1/4, Český Dub IV, 463 43

  • Osobně – v sídle organizace  
  • Kostelní 1/4, Český Dub IV, 463 43    
                               
  • 10. Příjem žádostí a dalších podání

    osoba určená k přijímání žádosti a vyřizování stížností, podnětů a oznámení:

    vyřizování žádostí, stížností, oznámení a podnětů provádí ředitelka školy, v případě její nepřítomnosti přijímá žádosti o poskytnutí informací zástupkyně ředitelky, tazatel obdrží odpověď / vyjádření k žádosti do 15 dnů od obdržení písemného dotazu, který splňuje všechny náležitosti výše uvedené (*), na ústní dotazy osobní nebo telefonické bude odpovězeno ihned, pokud to konkrétní žádost tazatele umožní

     
  • 11. Opravné prostředky
    Opravné prostředky se podávají ve lhůtách a způsobem stanoveným obecnou úpravou správního řízení dle zákona č. 500/2004 Sb., o správním řízení, ve znění pozdějších předpisů. Ve vydaných rozhodnutích je uvedeno poučení o dovolání. Jedná-li se o rozhodnutí odmítnutí žádosti o poskytnutí informace, řídí se lhůty pro odvolání ustanovením § 16 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.
     
  • 12. Formuláře

    Formuláře týkající se poskytování informací podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím jsou k dispozici u ředitelky MŠ.

    Další formuláře k vyzvednutí:

    - Žádost o přijetí dítěte do mateřské školy
    - Evidenční list pro dítě
    - Přihláška ke stravování
    - formuláře lze získat v provozní době v kanceláři ředitelky školy
    .

     
  • 13. Popisy postupů – návody pro řešení životních situací

    Stránky Ministerstva školství: http://www.msmt.cz/rodic
    Stránky Ministerstva vnitra: http://www.mvcr.cz/rady-a-sluzby.aspx
    Portál veřejné správy ČR
    + http://portal.gov.cz - sekce ŽIVOTNÍ SITUACE
    www.otevrete.cz

     
  • 14. Předpisy
  • 15. Úhrady za poskytování informací
    • 15.1. Sazebník úhrad za poskytování informací
      Nebyl stanoven
    • 15.2. Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací
      Nebylo stanoveno
       
  • 16. Licenční smlouvy
    • Nejsou uzavřeny
  • 17. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb.
    výroční zpráva za rok 2018
    výroční zpráva za rok 2017
    výroční zpráva za rok 2016
     
  • Poskytnuté informace